110206

Morsning Korsning

Igår vaknade jag upp och mådde inte så bra så tillbringade dagen i sängen och tittade på film. Strax efter fyra tvingade jag mig upp ur sängen för att göra mig iordning och sen sätta mig i bilen. Letade igenom Ica och City Gross på Mobilia för att hitta en glutenfri kladdkaka. Visade sig att det fanns på Ica i Sandby men jag hittade det iaf :D Kvällen tillbringades sen med fina Therése. Mådde mycket bättre då också eftersom jag inte hade tid att tänka på det. Vi åt god mat, kladdkaka, chips och drack te. Yummie! Sen såg vi Alvin and the Chipmunks 1 och 2. De är så söta haha! Den slutade lagom till att Freaky Friday började på kanal 5. Klockan hann att bli halv tolv innan jag åkte hem. Ett råd; kör inte bil när man inte mår bra.

Just nu ligger jag i sängen och tittar på Shakespeare in Love. Ska snart ner och koka mig en kopp te till.

Ha en bra söndag alla bloggläsare.


Vill också ha långt fint hår


Kommentarer
Postat av: Bunny

Somnade ganska snabbt efter du åkt, så missade ditt sms! Bra att du kom hem okej! <3

2011-02-06 @ 11:18:53
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0