110123

Morsning Korsning

Igårkväll klockan tio kom jag hem från Österreich.

Idag vet jag inte var dagen tog vägen. Imorse fick jag en fråga som kräver mycket betänketid. Det har snurrat runt i huvudet hela dagen och jag har pratat med mina föräldrar osv. Jag tror jag har bestämt mig men ska tänka lite tid. Måste ha bestämt mig innan midnatt.

Ikväll ska jag försöka berätta lite om Thailand och Österrike. Och visa lite bilder osv. Jag har varit dålig på det men hann knappt andas förrän jag åkte iväg till Österrike.

Nu ska jag ner och se hur det går med maten och kolla lite handboll, kommer tillbaka sen :D


Kommentarer
Postat av: Bunny

Ooooh, spännande! Vad för fråga? :D

2011-01-23 @ 23:46:20
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0