110605

Morsning Korsning

Åh vilket härligt väder vi har haft! Har legat ute mycket förutom igår för då hann vi inte haha. Vi städade undan, var en snabb sväng nere på stan och sen fixade vi med spellistan inför kvällen. Igår hade vi nämligen "Inflyttnings-för-fest". Vi hade tänkte att dra ut sen så därför blir det förfest. Det var himla kul och bilder kommer upp imorgon då jag gått igenom vilka som är bra heheh.

Idag vaknade jag jättetidigt, kvart i sju tyckte jag att jag hörde någon stå och diska så jag gick upp. Då hade Alex redan städat upp i lägenheten!?!! Fick dåligt samvete men hon hade vaknat klarvaken vid sex-tiden. Efter att ha pratat en stund gick vi och la oss i våra sängar igen. Halv åtta bestämde jag mig för att gå ut och gå en runda. Alex hade redan somnat om. Gick en runda på kyrkogården innan jag gick upp, gjorde en kopp te och satte mig i sängen och tittade på Vampire Diares. Min lillasyster ringde sen och frågade om jag ville med ut och segla. Efter lite funderande så bestämde jag mig för att följa med. Tur va det för att det är min fars namnsdag idag så firade genom att äta gott på restaurangen i Limhamns hamn. Åh va jag tycker om att segla, det är så mysigt!

Nu är jag ensam i lägenheten. Alex är hos sina föräldrar och är för trött för att cykla hem så hon sover där så jag funderar på om att man ska göra sig i ordning och sen sätta på en film.


Omnomnom lunch

Hoppas alla haft en bra söndag!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0