110619

Morsning Korsning

Imorse efter morgonkoppen bestämde jag mig för att jag skulle slänga på mig träningskläder och ut och gå, ganska långt. Jag plockade fram ryggsäcken och packade ner en flaska vatten, paraply (om det skulle börja regna), cykelkarta som jag lånade av Alex (utifall jag skulle gå vilse eller ville hitta en bra väg haha), plånbok och bok. Hade kolla en väg från början så började gå med musiken peppande från hörlurarna. Det slutade med att det inte blev som jag tänkt för jag gick fel haha. Tog av en för tidigt och kom ut på Norra Fäladen. Tänkte när jag var där att jag lika bra kunde gå till Lidl och köpa fil eftersom jag har slut på frukostmat. Tur att jag tog ryggsäck och plånbok med mig. Kände mig duktig som inte köpte något sött utan fil, müsli och två bananer haha.

Efter att ha strechat och gjort några sit-ups gjorde en god lunch bestående av en grov minibaguette, en banan och ett glas proviva.


Nu borde jag verkligen skriva på projektarbetet så jag kan få godkänt i kursen. Ska sen fixa lite i klädkammaren. Fick nya galgar igår så ska hänga upp lite från min överfylla tröjlåda hehe.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0