110625 - Riptide

Morsning Korsning

I morse bestämde jag mig för att jag åka på utflykt någonstans och utnyttja sommarkortet. Fick sån lust till att göra det. Efter att ha funderat lite så bestämde jag mig för att åka till Skrylle och gå runt. Jag vet att man kan cykla ut dit också för att få ännu mer motion, Alex och jag har ju gjort det innan. Men eftersom jag vill använda sommarkortet och eftersom jag inte hittar om jag cyklar själv haha så tar jag bussen ut och sen tar jag och går en långpromenad där istället.

Har ännu inga planer inför kvällen så får se hur det blir. Jag är grymt sugen på godis, gaah. Jag ska försöka sluta och äta frukt och annat nyttigt istället men idag har jag såna cravings.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0