110616 - "Så jävla bra"

Morsning Korsning

Jisses vilken dag det var igår. Började jobba kl 8. Jobbade sen fram till 15, då fick jag skjuts av Hanna. Först ner till centralen för hon skulle köpa ett sommarkort, där var det dock jättemycket folk så vi fortsatte vidare till Stadsparken. Det var nämligen så att vi skulle ha avdelnings-sommar-aktivitet. Först bjöds det på lite snacks och sen när alla hade kommit blev vi uppdelade i åtta grupper om tre. Det fanns fyra olika stationer och vårt lag började med Boccia. Snacka om att jag gjorde bort mig där hahahah, jag slog bort mitt eget klot som låg nära den lille istället för det andra klotet.! Klumpigt av mig men man måste ju kunna bjuda på sig själv. Sen bytte vi station och då var det kubb. Först låg vi under men sen vann vi, woho! Samma sak var det på krocketen, först låg vi under och sen vann vi. Sista stationen för vårt lag var tipsrundan. Jag kunde inte en enda fråga! Men det handlar om cheferna som jag inte kan något om, vissa vet jag inte ens vem de är men det är ju inte så konstigt för jag har ju bara jobbat där knappt 2 månader.

Sen bjöds det på mat och tillslut prisutdelning. Vårt lag kom tvåa hahah! Vi fick varsin flaska med såpbubblor hihihih. Kom därifrån vid halv åtta med pastasallad och smör som blev över hehe.

Idag var det jobb 8-14. Nu sitter jag hemma och lyssnar på Bandit. Ikväll kommer Kajsa och hämtar mig med bilen. Hon klarade sitt körkort idag, grattis Grattis GRATTiS älsk! :D <3 Vi ska först till skopunkten och sen blir det nog Bjärred och Sommarkiosken woopwoop!


Kommentarer
Postat av: Bunny

GRATTiS TiLL HENNE :D

2011-06-17 @ 11:58:43
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0