110304

Morsning Korsning

Idag var jag hos tandläkaren och gjorde en lagning. Hade ju som jag sagt innan bitit av hörnet på en tand. De hittade även ett hål i samma tand så fick göra dubbel lagning. Behövde dock inte bedövning och det var skönt. Gick ganska snabbt. Eftersom jag inte ville slösa busspengar till Bjärred, där jag fortfarande går hos tandläkaren, så bestämde jag mig för att cykla. Det är ju bara 1 mil fram och tillbaka hehe. Känner mig duktig som ändå tränar lite hrm-hrm.

Nu ska jag försöka packa en liten väska. Åker nämligen till Linköping i helgen med familjen. Vi ska hälsa på farmor. Det kommer även en och tittar på cykeln idag och jag hoppas jag får den såld nu!

 
Något nytt?

Ha en bra helg allesammans!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0