110330

Morsning Korsning

Hela helgen var en packhelg. Nu är nästan hela rummet nerpackat om man kan säga så haha. Så jag varken orkade eller hade tid till att blogga. I måndags var jag på Eductus och sen när jag kom hem så satt jag i 5 timmar och rensade tidningar, jobbigt!

Igår jobbade jag på Sony Ericsson. Det var fem killar och jag som satt vid en station och flashade och testade. Det var faktiskt skitkul haha. Jag hade en sån himla dålig inställning när jag åkte till jobbet men den försvann sen. Var inte med i konversationen först. De pratade mest om fotboll och programmering och det är ju inte mina ämnen liksom haha! De började prata om bloggar och jag nämnde att jag hade en. Under resten av dagen fick jag höra "skriv detta på din blogg", "om du skriver detta så får du fler läsare" och "detta hamnar väl på din blogg sen!?". Satt och skrattade nästan hela eftermiddag och det var härligt! Jag behövde det mitt i denna ångesten som jag har. Tack! Efter jobbet åkte vi IKEA där jag köpte två klädställningar, galgar, burkar, 200 värmeljus (woho!). Fick sen låna bilen och köra till föreläsningen. Gick nästan och la mig direkt när jag kom hem.

Idag gick jag upp tio över sju. Jag ville äta frukost med mina föräldrar och ville ha mycket utav dagen. Det var förvånansvärt lätt att gå upp men det kan vara för att jag gick och la mig tidigt igår. Efter frukosten gick jag upp och kämpade i säkert över en timme med att skruva ihop den (j*vla) klädställningen. En utav de iaf. Jag fick först inte ihop det och var skitförbannad. Man borde ju tycka att få ihop en klädställning inte ska vara så svårt men hallå mina händer gör sjukt ont nu! Dumma IKEA-saker. Aja nu ska jag sluta klaga jag klarade ju faktiskt att skruva ihop den hehe (bara en kvar..) och nu hänger det en massa kläder på den eftersom jag har varit duktig och rensat ut ur garderoben idag. Har fått ihop en hög som ska säljas och/eller slängas. Annars är min säng full av kläder som ska med och som behöver hängas.

Nu ska jag nog ta en skön liten tupplur och sen kolla O.C. Sen är det dags för Zumba kl 17! :D

Ha det bra!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0