110331

Morsning Korsning

Idag ska jag först till Eductus mellan 10-12. Sen är det lite dötid men har då tid att förbereda mig till kl 14. Jag tänker inte säga till vad för jag är rädd att det ger mig otur då men håll tummarna för mig i alla fall! :D Sen blir det att vara kvar i Lund en stund och sen ska jag sätta mig på tåget och åka till Malmö och skolan.

Jag borde nog bestämma mig idag om jag ska gå på konsert imorgon eller inte. Jag vill så gärna gå, har velat det jättelänge nu. Har ännu inte köpt någon biljett dock. Har ingen att gå med. Försökte tvinga med Tim men han skulle tydligen hjälpa en kompis att flytta så han kunde inte. Kajsa jobbar till halv sju och jag vet inte hur intresserad hon är egentligen. Sen vet jag inte om jag känner fler som gillar Adept. Jag tror jag får gå själv :/

Aja nu ska jag snart gå ut med Charles och sen sätta mitt feta arsle på bussen.
Ha det!


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0