110314

Morsning Korsning

Idag gick jag upp som vanligt vid halv sju och gjorde mig i ordning, åt frukost och allt det där. Mor hade bestämt att vi skulle åka lite senare till jobbet idag. Dels för att hon ville ha sovmorgonen och dels för att jag inte skulle vara där så tidigt som jag brukar. Vi sitter i bilen kvart över åtta och precis då ringer min mobil. Det var från Manpower Student och de sa att det var något fel på mjukvaruleveransen (eller något sånt) så de fick skära ner på folk som skulle jobba idag. Så jobbet blev inställd för min del. Himla tur att mor hade bestämt att vi skulle åka sent idag och vi hann inte många meter från garaget. Hon fick släppa av mig och jag fick gå hem igen haha. Snacka om att ödet var på min sida idag. Om vi hade åkt som vi brukar så hade vi varit nästan framme vid Sony Ericsson när jag fick samtalet och då hade jag fått sätta mig och vänta på bussar ist. Lite surt är det ju ändå för man förlorar pengarna som man egentligen skulle tjänat men jag ser det på den ljusa sidan; jag har mer tid för att rensa och packa och jag har mer tid att förbereda mig inför imorgon :)



Dags att fortsätta på min soptipp!
Ha en bra måndag!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Haha. Fått mer ordning nu kanske? :D

2011-03-14 @ 21:06:36
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0