110506

Morsning Korsning

Idag mååste jag plugga. Ska skriva examinationsuppgift 2 till rockmusikkursen. Lika bra att sätta sig med den nu när Alex ändå inte är hemma hehe. Tänker inte visa min outfit idag då jag sitter i en stor svart tröja, ett par shorts med nallebjörnar och ett par frottéflipflop med Hello Kitty haha. Hemskt men sköönt. Glasögon och håret uppsatt i en inbakad fläta, scheisse.

I tisdags var jag ledig men gick ändå upp kl 7 för att jag skulle tvätta. Jisses men jag fick tvättat allt i tid i alla fall. Sen efter lunch kom Therése och hälsade på. Det var så mysigt att ha henne här. Vi drack te, åt kanelbullar och snackade en massa.

I onsdags jobbade jag 8-16,30 och sen stack Alex och jag och handlade på City Gross. I torsdags jobbade jag 8-12,30. Cyklade hem och sen cyklade Alex och jag ocj gjorde ärenden i stan. Lämnade bl a tillbaka klänningen jag köpte förra veckan och fixade simkortet till mobilen. Mor kom och hämtade mig vid fem och så åkte vi till Lomma. Skulle överraska far som åker till San Fransisco idag. Sov även över så slapp jag tänka på bussar. Kändes lite konstigt att sova på bäddsoffan i mitt gamla rum.



Solen skiner ute idag så borde försöka ta mig ut en sväng också.


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: jag ska köpa brännbara skivor sedan träna :)

2011-05-06 @ 10:51:13
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Bunny

Åh, fina bäddsoffan! :DD

2011-05-06 @ 12:18:11
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0