110513 - Dagens outfit

Morsning Korsning


Skinnjacka - MQ
Jeansväst - Carlings
Linne - H&M
Nätstrumpbyxor - Gekås
Doc Martens - köpt av en exkollega.

Imorse gick jag upp halv åtta för att ut och jogga. Jag är galen!?! Hahah. Det gick dock inte så bra eftersom jag fick ont i mitt knä, doh. Vid tio gick jag sen en runda ner till stadsbiblioteket för att låna en bok till min examinationsuppgift. Har sen dess först och främst suttit och pluggat. Har tagit lite småpauser och lunch och sen pratade jag med Lunds Energi i 25 min. Ajaj min mobilräkning.. Fick ändå inte ut ett skit utav samtalet mer än ilska.

Just nu sitter jag, förutom att skriva detta blogginlägg, och pluggar och väntar på att mor ska ringa. Ska nämligen följa med henne till Lomma idag för hon är helt ensam hemma (Kajsa åkte för att festa i Jönköping igår hehe) och sen kommer far hem från San Fransisco ikväll så jag vill välkomna honom :D Spenderar natten där och sen åker jag hem imorgon.

Ha en underbar fredag kväll gott golk (förutom tanten på Lunds energi)!


Kommentarer
Postat av: Bunny

SNYGGiNG!!!

2011-05-13 @ 17:17:27
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Modoki

Tackar!

Hoppas din kväll också blev bra =)

2011-05-15 @ 00:13:41
Postat av: Bunny

Svar: Hahaha vad tror du att det är? :D

2011-05-15 @ 20:11:25
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0