110522

Morsning Korsning

Igår efter att jag varit på stan och varit nere och handlat på City Gross så ställde jag mig i köket och bakade rabarbejpaj. Yumyumyummie! Sen tillbringade jag resten av tiden att titta på film och en massa avsnitt av Andra Avenyn. På kvällen fick jag dock besök av en liten söt chipmunk. Trevligttrevligt.

Idag har jag hmm...tittat på två avsnitt av Andra Avenyn, pratat som hastiget med Alex som var hem om och vände och sedan dess pluggat. Tror jag i stort sett är klar med min uppgift nu och jag känner mig nöjd. Inte det-är-världens-bästa-text-och-jag-är-super-duper-nöjd men jag är ända så pass nöjd att jag nog kan lämna in den. Ska be någon läsa igenom den först bara ;)

Snart ska jag och klä på mig något mer vettigt än mjukisshorts och skjorta haha och trippa ner på stan för en liten fika med Carolinefin.

Ha det!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Svar: För att det känns så, på så himla himla mycket. Ta mina jobbsökningar. Jag skriver i flera timmar på mina personliga brev. För varje jobb jag söker börjar jag om från början. Hur mycket kan man sälja sig själv egentligen? Och hur tråkig är jag som bara får nej, nej, nej, nej..?

2011-05-22 @ 20:32:32
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bunny

Svar: Hihihi, Toves väska :D

2011-05-24 @ 20:30:57
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0