110529

Morsning Korsning

Jag glömde berätta att min dag började inte så bra igår. Jag gick upp och ut i köket och skulle göra i ordning frukost. Först slinter jag med osthyveln så jag skär upp en stor hudflisa på tummen och det börjar blöda. Sen tappar jag smörpaketet (dock med lock på turligt nog) i diskhon och samtidigt så tappar jag osthyveln med ost på på golvet. Då visste jag att jag egentligen bara ville gå och lägga mig igen och sova bort den dagen. Skönt nog så var resten av dagen inte riktigt lika full av sådana dåliga saker. Jag hittade två ringar på marknaden som jag kan visa imorgon :D

Idag hade jag tänkt att gå upp ganska tidigt men jag tror jag råkade stänga av alarmet för jag sov 50 minuter längre än jag hade tänkt. Det gjorde ändå ingenting då jag hade mycket tid ändå att göra mig i ordning på. Strax innan tolv kom min familj och hämtade mig och så åkte vi på mors-dagmiddag hos min mormor i Helsingborg.

Jag blev sen avsläppt hemma i Lund och gick nästan direkt in i duschen. Nu sitter jag och tittat på Gossip Girl, njuter av en god kopp te och smaskar på skorpor. Blir nog sängen om ett tag, ska unna mig liiten sovmovmorgon imorgon för jag är ledig hihi!

Hoppas alla haft en bra söndag!


Kommentarer
Postat av: Bunny

Jag hatar såna mornar! Som du säger, man vill ge upp direkt och bara gömma sig under täcket igen!

2011-05-29 @ 23:06:21
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0