120424

Morsning Korsning
Jaha...egentligen är det volleyboll med Lunds nation 21.30 på bollhuset men eftersom vi bara är 7 anmälda idag så blir det inget. Dock är det några som ska spela innebandy istället och även fast jaq egentligen hade velat spela för det var så länge sen men jag kan inte för jag har min klubba hemma hos mina föräldrar och sen börjar jag känna av mitt knä igen innan idag. Just nu har jag också lust att bara gå och lägga mig men känns lite väl tidigt att gå och lägga sig innan nio hahah. Även fast det inte blir så här tidigt så måste jag ändå lägga mig tidigt idag eftersom vi börjar åtta i skolan och de betyder att jag måste gå hemifrån 7 för att ta tåget till skolan.
Väääääldigt onödigt inlägg detta men men kände för att skriva något iaf.

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0