120813

Morsning Korsning

Jag har varit dålig på att blogga den senaste veckan. Kan bero på att folket har börjat komma tillbaka från sina semestrar på jobbet så det har varit lite mer möten och snack och sen har jag suttit och tittat på en massa dokumentärer och bland annat andra världskriget som har varit spännande.

Har väl egentlingen inte hänt så mycket i mitt liv under denna tid men kan ta höjdpunkterna; hade mysig fika med Therése och gänget i stadsparken, seglade men mina föräldrar till Dragör i Danmark där vi sov en natt och sen seglade vi hem igen. Det var förra helgen, nu i helgen var jag på fest i lördags hos pappa Anders som äntligen är tillbaka i Lund. Gick dit med Matilda och det var så himla roligt att få träffa honom igen 3/4 av awesome-gruppen var samlade igen! <3
Igår körde Alex och jag till Skrylle och sen gick vid milen och vi fick pratat en massa. Det var bra att vi fick pratat, hon hjälpte mig lite med några "problem" som uppstått. Sen körde vi till Lomma för jag hade lovat att vattna blommorna hos mina föräldrar nu när dem är iväg i några dagar. Vi stannade i lägenheten och tittade på handbollsmatchen och sen körde jag henne hem till hennes föräldrar och sen tillbaka till lägenheten.

Jag har fått låna min systers longboard eftersom hon har följt med våra föräldrar till släktstället (jag ville jättegärna också följa med men kunde inte pga av andra planer och jobb) och hon har ingen användning för den där. Var ute två gånger i lördags och tog även ut den på en kvällsrunda igår. Tycker faktiskt det är riktigt roligt att åka, då man inte tappar balansen och håller på att trilla ofc hahah. Funderar lite på att köpa en egen men kanske inte är lönt för när syrran kommer hem, vilket jag tror är onsdag, så ska hon ha tillbaka den men sen åker ju vi på måndag så där är inte så många dagar och sen när jag kommer hem så har jag tre veckor innan hon kommer hem igen och då (hon har redan sagt att jag får) får jag låna den igen.


Tror inte att jag kommer att jobba heldag idag för sen efter jobbet ska jag åka och handla och sen baka till fikan jag ska bjuda på på jobbet på onsdag. Hoppas också att jag hinner ut med longboarden en stund innan det är dags att gå och lägga sig.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0