120814

Morsning Korsning

Det gick lite snabbare att baka igår än vad jag hade tänkt, dock misslyckades jag med båda satserna eftersom de blev platta men gott blev det i alla fall. Får kanske köpa några kakor också heheh. Eftersom jag var klar tidigt så slutade det med att jag körde ut till Bjärred och åkte longboard med Per. Det var riktigt roligt. Börjar verkligen bli sugen på att köpa en egen nu hahah.


Longboard vs skateboard


Jag i farten.
Bild från Per.


Idag är det min nästsista dag på jobbet. Jag ska luncha med Therése som äntligen fått jobb efter sommaren och efter jobbet ska jag ta mig in till Malmö och först köpa en avskedspresent till en kollega och sen ska jag fika med Elin.




Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0