120214

Morsning Korsning

Lääääget och sånt va?! Själv känns det lite si sådär för tillfället men i just denna sekund så är jag glad. Lyssnar på bra musik och försöker tänka på positiva saker.

Idag när jag kom hem från jobbet så satt det en lapp på hallspegeln;

"Glad alla hjärtans dag! Hoppas du haft det bra på jobbet! Kolla överst i kylen!"

Och överst i kylen stod...

...en jättesöt och god cupcake!
Snacka om att man har en snäll kombo (kompisboende)!! Blev så glad när jag såg den! :D

Egentligen så gillar inte jag alla hjärtans dag. Tycker det är ganska överskattat och det känns som ett hån mot alla singlar. Lite som 'hahah du har ingen partner'. Vi var tvunga att avliva vår kanin på denna dagen för, i och för sig ganska många, år sedan men ändå. Alex och jag bestämde oss för att ha ett "anti" firande men då firar vi ju det ändå hahah. Slutligen bestämde vi oss för att vi skulle göra något i alla fall, det som vi känner för för stunden. Så igår bestämde vi oss för att gå ut och äta. Kommer bli min första gång på Viggos ;D hamburgarställe här i Lund. Sen hem och kolla på film och jag kan säga att detta inte är något speciellt för vi brukar faktiskt kolla på film tillsammans, även mitt i veckan heheh.

Nä dags att dra igenom lovtalet en gång till så det sitter någorlunda (ska hålla det för responsgruppen imorgon) och sen ska jag chilla och antingen kolla film eller läsa lite. Borde läsa kurslitteratur men men..


Kommentarer
Postat av: Bunny - Oh My Goth

Svar: Tack, antar jag :P

2012-03-04 @ 17:12:13
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0