120603

Morsning Korsning

 

Jag säger bara en sak; gå och se Rock of ages!! Speciellt om du gillar rockmusik. Jag tyckte den var helt awesome hahah. Jag hade inte speciellt höga förhoppningar på filmen eftersom jag bara sett trailern en gång och sen verkade bra och sen sa Alex att filmen hade fått dålig kritik. Dock blev jag positivt överraskad. Oftast är det ju bäst att inte ha några förväntningar för då blir man inte besviken. Jag vill bara gå och se den igen och igen just nu heheh.

 

Sitter på jobbet idag och det är fortfarande lite att göra. Vet inte hur mycket det kommer att ändras. Men att få betalt genom att sitta och stirra in i en datorskärm är ju ändå inte helt fel.

 

Igår efter jobbet så åkte jag till Malmö, mötte upp Kajsa och Carin och så åkte vi till Sanna och fikade. Supermysigt :)

 

Här har ni gårdagens (halvtråkiga) outfit:

Tröja – Carlings

Bralet – Topshop

Jeans – Weekday

Nitbälte – Punkt Shop


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0