120709

Morsning Korsning

Helgen har varit ganska lugn. Tillbringade fredagkvällen med att ligga i min säng, titta på filmer och slänga i mig onyttigheter. I lördags på dagen så fortsatte jag där jag slutade kvällen innan, dock så fotade jag lite också (se föregående inlägg). Jag hade fått låna bilen dagen innan så körde till Ica och passade på att handla lite extra och sen körde jag bilen till Lomma igen, för att Kajsa skulle ha den. När jag kom hem igen så åt jag en god middag som bestod av nypotatis, quornfilé och bearnaisesås yum! Sen var jag på bio och såg Rock of Ages..igen..heheh. Jag måste nog faktiskt säga att det är definitivt en av mina favoritfilmer, topp 3! Den var lika bra denna gången som första gången jag såg den.

 

Igår, söndag, så var hela familjen ute och seglade. Det var egentligen meningen att vi skulle ta oss till Limhamn och äta men när vi kommit en bit så började det dimma på så pass mycket att man inte kunde se land och andra båtar på längre avstånd så vi vände hemåt igen. Men det var ändå mysigt. Tog årets första dopp när vi kom tillbaka. Badade till och med två gånger hahah! Det var faktiskt så skönt i vattnet att man kunde ligga i ett tag. På kvällen åt vi en god middag, var ute och gick en runda med min pappa och hunden och sen åkte jag hem.

Syrran och jag på båten igår

Kommentarer
Postat av: Bunny

Åh jag vill också se den filmen XD

2012-07-09 @ 12:01:07
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bunny

Svar: Nya blogg.ess är weird, den gör sådär på massa kommentarer att namnet inte kommer med, fattar inte :O



Uhm vi åker nog till Skåne den 16.de och stannar FÖR EVIGT hahahahahhaa! Och pojken har fått jobb så han får bjuda oss på bio säger jag XDDDDD

2012-07-09 @ 16:13:32
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Bunny

Svar: Ja, han har fått jobb i Skåne, så vi kommer nog stanna där eftersom jag har ett "jobb" där :)

2012-07-10 @ 16:05:46
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0