120718 - Time goes by so slowly

Morsning Korsning

Idag är dagen ganska seg. Klockan är bara halv ett och det är inte speciellt mycket jag gjort. Ny prototyp igen, bara en uppgradering av samma dock. På lunchen idag så köpte jag enchiladas och satt uppe i kaffehörnen och läste min Hårdrock! -tidning som jag inte blivit klar att läsa. Ska fortsätta att lyssna på min ljudbok och hoppas att klockan snabbar sig lite.



I eftermiddag efter jobbet ska jag åka till S Sandby och äntligen få träffa Therése igen. Ska även få träffa hennes nys pojkvän från Sundsvall, det ska bli spännande.


Kommentarer
Postat av: Bunny

YAAAY :D



Svar: Alltså jag skojar inte, här såg för jäävligt ut haha!

2012-07-18 @ 15:55:12
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0