120723

Morsning Korsning

Jag känner att det kommer bli ganska dåligt med uppdateringar på helgerna. Anledningen till att jag ens har börjat blogga igen är för att jag inte har så mycket att göra på jobbet för tillfället och då tar jag tillfället i akt att skriva av mig lite.

Om jag nu ska berätta lite snabbt om helgen så i fredags tog jag det verkligen lugnt. Först var jag på middag med syrran och hennes aa det är inte pojkvän men nästan, killen som hon dejtar. Vi var och åt på Tatung i Lund och där får man ju så mycket mat att jag var tvungen att be om en doggybag hahah. Men gott är det i alla fall, tog stekt ris med kyckling. Senare på kvällen så låg jag bara i sängen och åt mörk choklad, drack te och tittade på September Clues. Ganska intressant film faktiskt.

I lördags så började det med att alarmet inte ringde eller så hade jag stängt av det utan att veta om det, har faktiskt ingen aning om jag ska vara ärlig. Men jag sov bara en timme längre än vad jag hade tänkt så det är ju lugnt. Hann äta, tvätta håret, göra mig i ordning och till och med bara sitta och ta det lugnt innan det var dags att ta sig ner till centralen och ta tåget till Malmö. Där mötte jag upp min fina kompisar Sanna, Elin och Elins pojkvän Joel. Vi satte oss på tåget över till Köpenhamn och gick på Tivoli. Senare kom även deras kompis Eric (som var med på SRF) och ännu senare även hans flickvän Åsa. Det var en sjukt rolig dag även fast det hade kunnats åka mer karuseller men jag är ändå sjukt nöjd och lite stolt över mig själv för att jag vågade åka demonen (gjorde 3 gånger till slut heheh). Var inte hemma förrän vid ett på natten.

Demonen
Bild från Google.

Söndagen tillbringades med tvättning 7-13 och sen var jag hemma hos mina föräldrar, vilade, pratade, tittade på tv och åt middag och sen fick jag låna bilen med mig hem eftersom jag behöver den på torsdag så jag kan komma snabbt från jobbet.

Idag efter jobbet så ska jag köra ut till Nova och gå på väskjakt. Min gamla (älskade) väska håller knappt ihop i dragkejdan längre och det gör mig riktigt ledsen. Den kommer vara svår att ersätta! Tragiskt att man kan bli så fäst vid en väska men men hahah. Sen blir det nog att läsa eller kolla film ikväll och det är min dag det om det var någon som undrade hahah.


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0