Just a small town girl

Morsning Korsning

 

Jag har nästan aldrig gillat Journeys låt Don’t Stop Believin’, speciellt inte när den började spelas mycket på dansgolven när man var ute, och när jag först hörde den i filmen Rock of Ages så tänkte jag ”åh nej”. Men på något sätt så tyckte jag om den väldigt mycket efteråt. Speciellt den versionen, på något sätt så känner jag mig väldigt glad när jag hör den. Jag mår bra när jag hör den.

 

Min syster gillar verkligen originallåten eftersom det var den första låten hon hörde detta året. Hon var i London på nyår (2011-2012) och den första låten som spelades på utestället där de var efter tolvslaget var just Don’t Stop Believin’.

Vad tycker ni?

Bättre eller sämre än originalet?


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0