Tips #2

Morsning Korsning

 

Just nu sitter jag och lyssnar på Yngwie Malmsteen som var sommarpratare i P1 den 30 juni. Jag har ju redan hört lite av detta innan eftersom han säger ganska mycket samma sak som i musikdokumentären Så Jävla Metal (som jag för övrigt kan rekommendera till alla hårdrocks och metal fanatiker). Men det är ändå intressant att lyssna på, hur en ung svensk kille får chansen att åka till USA kan bli så känd så snabbt. Om ni någon gång har lite tid över så föreslår jag att ni söker upp P1:s hemsida och lyssnar på det. Själv får jag se om det finns någon annan sommarpratare som kan vara värd att lyssna på.

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=2071&artikel=5126979

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0