130410

Morsning korsning
 

Idag fick jag en otroligt jobbig nyhet. Jag fick veta en en gammal kompis gick bort igår i leukemi. Vi var inte så nära och det var länge sen jag pratade med honom men det känns ändå. Jag har känt mig dum idag som har varit nere och gråtit några gånger men som folk har sagt till mig så är det okej att gråta. Eftersom jag vet vem han är och känner honom litegrann. Borde skriva "var" och "kände". Och att det är alltid jobbigt när någon som man känt och som är i ens egen ålder går bort. Han var för ung för att dö. 
 
Det känns väldigt konstigt att använda orden "gått bort" och framförallt "död" och hans namn i samma mening, det är overkligt på något sätt. Jag visste innan att han var sjuk men jag visste inte att han var så dålig. 
 
De var tack vare denna kille som jag började lyssna på metal musik. Han introducerade mig för band som Adept och Bring Me The Horizon som idag betyder så mycket för mig! Han kommer finnas i mina tankar under Bring Me The Horizon konserten i maj.
 
Jag vill tacka honom för att han introducerade mig för denna underbara musik och för att han bidragit till den jag är idag. 
Du kommer vara saknad! 
R.I.P 

Kommentarer
Postat av: Bunny

Åh, tråkigt ju :(

Svar: Mhm..!
The Forgotten Child

2013-04-11 @ 07:57:54
URL: http://bunnydrugz.blogg.se

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0