I wanna be a rock 'n' roll master.

Morsning Korsning
 

Här är ett band som jag verkligen vill tipsa om; svenska Thundermother. Första gången jag såg dem var när de var förband till Danko Jones i Malmö. Fastnade lite för de coola brudarna på scen. Sen dess har de hunnit byta sångerska och spelat på både Metaltown och Tivolirock. Jag såg dem igen på Skogsröjet i helgen, så sjukt sköna brudar alltså! De finns tyvärr inte på Spotify än men här är länkar till deras Soundcloud och Facebook.
Hoppas de blir signade snart och släpper en platta!
 
 
De spelade på Skogsröjet den 26 juli och eftersom det var syrrans födelsedag och jag ville göra hennes dag speciell (speciellt eftersom hon flyttar 18 mil ifrån mig snart) så skrev jag till Thundermother och frågade om de kunde sjunga för henne eller liknande. I slutet av deras spelning så grattade dem henne från scenen och hoppades att vi skulle fortsätta att träffa varandra och fortsätta följa Thundermother.! Syrran blev rörd till tårar, så jag själv blev lite tårögd också.
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

ÅÅÅÅH VAD KUL ATT DOM GJORDE DET! :D

Svar: JAA!! :D
The Forgotten Child

2013-07-29 @ 21:34:39
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0