130320

Morsning Korsning
 

Ja en liten uppdatering vad som har hänt sen jag bloggade sist. 
Jag har varit i USA med min lillasyster. Vi åkte först till L.A och spenderade en vecka och bara njöt av atmosfären där. Sedan körde vi längs kusten och highway 1 upp till San Fransisco och stannade på två ställen på vägen. Efter dessa två veckor åkte jag hem, för skolan började igen, och jag lämnade min syster hos en familj (som vi kände sen innan) i Palo Alto, strax utanför SF.
 
En ny tatuering pryder nu min arm, som gjordes i sept-okt (ska försöka lägga upp en bättre bild snart). Håret är fortfarande rött dock haha och ingen nya piercingar (bara i mina tankar). Skolan har fortsatt som vanligt även fast det har blivit en del själv since några av mina vänner har hoppat av. 
 
Jag har hunnit flytta totalt 3 gånger. Hahah nu gör jag det till lite mer än vad det är men i slutet av november så flyttade jag från lägenheten i Lund som jag delade med en tjejkompis och flyttade tillbaka till mina föräldrar i Lomma. Det blev lite jobbigare att pendla till skolan men visste att det inte skulle bli långvarigt så det gick. I början av januari så flyttade jag in i ett korridorsrum på Lunds nation i Lund. Bodde där i två månader innan jag bytte till ett större rum och närmre korridorsköket, nice nice.! Eftersom det varit en del att göra så har jag inte lyckats komma i ordning helt men nu är det påväg!
 
Konserter jag varit på; Sabaton, Bandit Rock Awards och Hardcore Superstar. Love it love it love it.
 
 
 
Nu ska jag packa min väska, springa inom stadsbiblioteket och skriva ut ett arbete och sedan sätta mig på bussen till Malmö och fika med fina Sanna.
 

Kommentarer
Postat av: Linn Fager

Vill se en bättre bild på gadden! :D

Svar: Absolut, ska lägga upp en bild nu! ;)
The Forgotten Child

2013-04-08 @ 17:03:22
URL: http://linnfagerholm.blogg.se
Postat av: Linn Fagerholm

sv: Heja heja :)

2013-04-17 @ 19:57:26
URL: http://linnfagerholm.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0