Månader har gått...

Morsning Korsning

Nu kan man verkligen säga att det var länge sedan jag bloggade. Har tänkt på det flera gånger att nu ska jag blogga men sen har jag alltid ångrat mig hahah. Men nu sitter jag här iaf. Jag borde verkligen plugga egentligen men idag har blivit en sån dag då det inte riktigt har funkat. Håller på att skriva B-uppsats med min kompis Anders och den ska lämnas in på tisdag. Jag sitter dock fast i skrivandet, vet inte riktigt var jag ska fortsätta.

 

Ska försöka börja blogga lite igen framförallt eftersom min syster börjat blogga nu också. Checka in hennes blogg: http://looklean.blogg.se/ !

 

 
Det kan behövas en liten uppfräschning av bloggen känner jag heheh!
 
 

Kommentarer
Postat av: Bunny

Söt är du i alla fall! :D

Svar: TIhi taack! ^-^
The Forgotten Child

2013-03-15 @ 20:13:37
URL: http://bunnydrugz.blogg.se

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0