cheers!

Hallo!

I lördags så tog jag mig upp till Växjö och mötte upp syrran och hennes pojkvän och två av deras kompisar och så åkte vi upp till Motala. När vi väl kommit fram efter en del stopp så fixade vi till oss och sen gick vi ut och åt på Balkan för att sedan gå vidare till Bryggeriet för att se ThundermotherRiktigt awesome konsert! De är grymma och definitivt tajtare nu än förra gången jag såg dem. Fick en kram av en av gitarristerna för att jag hade tagit mig från Malmö för att se dem hahah. Snackade med dem tills klubben stängde och då gick vi till Donken för att äta lite och sen hem och sova. I söndags var det massa restid hem igen men det var helt klart värt det heheh!
 
 
 
 
 
 
Provade även äntligen Trooper-ölen. Yum, den var god! Men nu sitter jag på AF i Lund och försöker plugga, väntar på att de andra ska höra av sig också så får vi se om vi träffas allihop och skriver idag, hade behövt det.
 
Nu spelas:
Thundermother - Cheers
 
 
 

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0