we're thunderous.

Hallo!

Rockar glasögon-looken idag
 Har även målat om naglarna igen. Tröttnade på galaxy nails och valde att måla små blixtar istället. Detta framförallt för att Thundermother släppte sitt efterlängtade debutalbum i onsdags!! Har lyssnat igenom plattan sjukt många gånger på Spotify redan. Förhandbeställde plattan från Ginza för typ två månader sen men av någon anledning så släpps den inte förrän den 16e april där, mysko! Gå in på Spotify och lyssna sönder deras album precis som jag! Skön klassisk rock 'n' roll med grymma brudar!
 
Igår följde jag med Elin och hämtade ut hennes brudklänning som hade kommit. Så fin hon är i den, sjukt! Den satt riktigt bra. Så spännande detta är hahah. 
 
Befinner mig i Lomma sen igårkväll så ingen av mina föräldrar kunde ta hunden så fick jag ta honom men det gör inget för vi hade en ganska mysig kväll igår. Tänkte stanna kvar i Lomma idag och spendera kvällen med min far. Nu så behöver jag dock plugga. Är verkligen sämst på det, finns alltid något som distraherar en från att skriva.
 
Nu spelas:
Thundermother - Thunderous
 

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0