då var man på det igen.

Hallo!
 
Ja det här med att bli bättre på att blogga kommer ju aldrig att ske hahah. Så fort det händer något roligt så har jag inte tiden eller vanligtvis orken att sätta mig ner och skriva om det. Det största som hänt måste varit att jag flyttat igen heheh. Fjärde gången på mindre än ett år, hoppsan. Märkte att jag inte alls trivdes och att jag inte har den personlighet som kanske krävs för att bo på korridor och dela kök med folk. Började få ångest varenda gång jag gick ut i köket, då jag var rädd att stötta på någon. Så det slutade med att jag har köpt (ja köpt!!) lägenhet på Segevång i Malmö. Tvåa på 55 kvm med mitt egna kök, jadå! 
 
Eftersom jag är student så fick mina föräldrar gå in och hjälpa mig med lånet och fick även låna pengar till renovering av kök så det är väldigt fräscht nu. I och med att renovering tog sån tid så har jag inte kommit helt i ordning än men det är på god väg. Måste ju vara klart tills inflyttningsfesten i slutet av januari. 
 
Just det, jag piercade septum i somras
 
Nu borde jag verkligen återgå till plugget, ciao!
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

SNYGGING!

Svar: Tack vännen!
The Forgotten Child

2014-01-06 @ 00:21:24
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0