film.

Hallo!
 
Jag fattar inte varför jag nästan alltid väljer komedier när jag ska kolla på film, speciellt de som innehåller romantik. Gillar ju egentligen inte alls att se dem då jag oftast känner mig lite nere efteråt och det kan bero på mitt eget miserabla kärleksliv hahah. Men det jag egentligen hade tänkt att komma till så finns det en romantisk film som jag kan kolla på utan att få dessa känslor och det är Pride and Prejudice. Jag vet inte varför men den är så fin den filmen. Så om ni inte sett den så se den!
 
 
Men men man kan inte få allt i livet. Jag har i alla fall en fin lägenhet som verkligen börjar likna ett hem nu. Detta är nog nästan första gången då jag verkligen trivts och det känns så skönt!
 

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0