got to breathe

Hallo!
 

Jag har känt mig ganska vilsen den senaste tiden. Ända sen jag fick veta att min farmor gått bort så har livet varit tungt. Det har hängt som ett moln över mig och sen har inte skolan varit det roligaste heller och denna veckan är verkligen inte rolig med tre seminarium, en hemtenta som ska in på måndag och sen måste vi börja på c-uppsatsen eftersom handledning 2 snart kommer. 
 
Min farmors begravning i fredags var jättefin men så sjuk jobbig. Utmattad hela helgen och har fortfarande inte riktigt hämtat mig, sen blir det ju inte bättre av att jag har ont i halsen och hostar heller. Kan dock fortfarande inte förstå att hon inte finns mer, denna processen kommer ta lång tid. Sitter och gråter nu bara jag tänker på det. 
 
 
 
Ska nu försöka ta tag i livet igen.
 
Nu spelas:
Helloween - Smile of the Sun

Kommentarer
Postat av: Kajsa Källmark

<3<3 Bara ringa mig om/när du vill prata!

Svar: <3 tack hjärtat!
Heavy Metal

2014-03-18 @ 14:51:45

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0