the sun would go up, be warm and to stay

Hallo!

Nu sitter jag och väntar på att de andra brudtärnorna ska komma och vi ska planera lite mer till möhippan. Spenderade nästan 3 timmar innan på att städa hela lägenheten, såg verkligen för jävligt ut innan men nu ser det äntligen bra ut igen, woho! 
 
Igår så fixade jag mina naglar igen. Var ju ett och halvt år sen sist jag hade det och saknade det. Elin fixade sina i veckan och blev så avundsjuk så bokade tid. När jag säger att jag fixade naglarna så menar jag att jag att jag satte på ett nytt akryl set. Kan visa en bild sen på hur det blev. 
 
 
 
 
Nu spelas:
Adept - Forever and a Day

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0