I wanna walk but I run back to you.

Hallo!

Vid fleratal tillfällen så har jag tänkt att jag ska skriva här men så har det dykt upp något som gjort att jag glömt det. Om jag ska ta en snabbomgång; förrförra helgen så var det MotoGP och det var ett sjukt spännande race. Jag trodde dock det var klart ganska tidigt vem som skulle vinna men nä-ä, men knappt två varv kvar så ändrades det och (min favorit) Rossi vann! En annan favorit, Cal Crutchlow, fick och en välförtjänt pallplats på tredje.
 
 
 
Förra fredagen så åkte jag, supertidigt, upp till Stockholm för att hälsa på en kusin. Det var rikigt trevligt och jag saknar henne redan. Fick även träffa syrran som är i Stockholm på praktik, min morfar, en av mina fastrar och min kära gamla kursare Sanna. Överlag så var det en mycket bra helg, åkte hem i måndags eftermiddag. Tågen var lite försenade men det gick bra ändå. Var helt slut och höll nästan på att somna på jobbet i tisdags varpå jag sov i två och en halvtimme på tisdag eftermiddag, efter jobbet. 
 
Idag är det valborg. Jag har lite olika saker så får se lite vad som händer. Kan i alla fall önska alla som läser en trevlig valborg!
 
Spelas just nu:
Joan Jett - Hate Myself For Loving You
 
 

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0