we are a typical illusion.

Hallo!

En vecka går alldeles för fort när man är ledig. Har haft en veckas semester men är nu tillbaka på jobbet igen. Egentligen var det meningen att familjen skulle åka upp till vårt släktställe men pga lite omständigheter så blev det inte så. Jag hann ändå med rätt så mycket på semestern, det började med att jag tog det lite lugnt, städade lägenheten, var på Malmöfestivalen (såg Imber, Va Rocks och syrran fick in mig att se Maskinen hahah), låg och solade och badade lite på Segevångsbadet, var på Bakken med familjen och sen åkte vi upp till sommarstugan. 
 
Imber
Va Rocks
 
På Bakken så var det nästan inget folk alls och det betyder också att det inte var några köer till karuseller och därför blev det en hel del åkande, heheh. Vi spelade även lite spel, vi la ganska mycket pengar på skytte för det var så roligt heheh och syrrans pojkvän lyckades på sista försöket även skjuta en bonus så vi lyckades få en minions-mjukisdjur, en nalle och två plasthalsband!
 
I sommarstugan så tog vi det mest lugnt, de arbetades lite med att klippa häck, måla, klippa gräs m.m. Jag låg mest på latsidan men jag slipade faktiskt ytterdörren till altanen med slipmaskin så jag hjälpte också till heheh.
 Charles
Önskar att jag hade en veckas semester till. Ska dock till Stockholm i helgen så har det att se fram emot!

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Ändå mycket gjort på en vecka! Skönt! ^^

Svar: Hahah aa det blev en del ändå ;)
Heavy Metal

2015-08-24 @ 12:08:23
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0