hanging on to hope.

Hallo!
 
Igår hade jag namnsdag (Anna-dagen) och därför bjöd jag över mina föräldrar på lite namnsdagsfika. Jag fick ett par jättefina vantar som man kan använda på en touch-skärm, så slipper man ta av sig vantarna varje gång man ska pilla på telefonen. Testade dem nu i morse och måste säga att de fungerar ganska bra.
 

Förra helgen så jobbade jag med att sälja merchandise för bandet Va Rocks och det var jättekul. Lite ensamt emellanåt men roligt va det i alla fall. Kul att få hjälpa till och tjejerna i bandet är grymma och supertrevliga!

 

Idag ska vi ut på After Work med sektionen på Bishop Arms i Lund. Förhoppningsvis så blir det inte allt för sent heheh.

 

Min senaste beroende-låt:

 


Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0