I'm on the wrong side of heaven, and the righteous side of hell.

Hallo!
 
 
Lyckades få tag på lite julklappar i lördags och till min lycka så var det inte så farligt mycket folk ute. Det finns dock vissa aspekter att ta in i detta faktum; jag var ute på stan kl 10 när butikerna öppnar och åkte hem vid halv tolv, jag var i stan och på Triangelns köpcentrum men tror att de flesta åker ut till köpcentrum och handlar och inte går i stan. Tror även att nätshopping är ganska stort i år då jag har hört många som gjort det. 
 
Köpte mig en jullatte på Espresso House, handlade julklappar och lyssnade på Twisted Sisters julskiva på Spotify och hoppades att jag skulle få lite julkänsla. Men det är väl klart att den inte ska infinna sig i år. Regnet hjälper inte så mycket heller, skånsk jul kan man väl säga. Får acceptera att det inte blir någon julkänsla i år men ska bli mysigt att få "fira" jul med familjen i stugan. 
 
Hoppas ni alla får en bra måndag!
 
Just nu spelas:
Five Finger Death Punch - Wrong Side of Heaven

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0