there's a crack in the mirror.

Hallo!

Jag har lyckats skapa mig ett eget litet skrivbord/kontor hemma hahah.
 
Det är bra att jag kan kyla av min dator, på den kalla fönsterbrädan. Den brukar bli väldigt varm. Min far har sagt att han kan hjälpa mig så så fort vi får tillfälle så ska vi försöka installera om datorn och se om det hjälper. 
 
Nu ska jag försöka göra mig lite lunch och sen ska jag tillbaka till mitt "nya skrivbord" och sätta mig och söka lite jobb. Ändå skönt att vara ledig på måndagar må jag säga heheh.
 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Ser mysigt ut ^^

Svar: Det är det ^^
Heavy Metal

2015-03-02 @ 15:40:08
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/
Postat av: Skogsraah ☾

Fan vad smart! Mycket mer behövs inte :)

Svar: Kände mig lite smart där faktiskt :)
Heavy Metal

2015-03-06 @ 13:20:05
URL: http://skogsraah.blogg.se

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0