we're dancing with the demons in our mind.

Hallo!

Idag så flyr jag från min lägenhet. Grannarna som bor under mig spelar hög musik. Det är inte första gången heller. Fredag- och lördagkvällar verkar de ha fest. Detta är andra söndagen i rad som de håller på också. Det värsta var nog när de festade en tisdag. Det finns ju vissa av oss (*pekar på mig själv*) som faktiskt jobbar. 
Någon gång ska jag gå ner och säga till, ska bara hitta modet. Vill ju inte vara feg och ringa Securitas direkt. 

Just nu är jag påväg för att hälsa på min far på sjukhuset och sen ska jag följa med min mor hem till dem, äta middag och ha det mysigt. Förhoppningsvis så är söndagsångesten inte allt för stor. Är ju inte van vid att jobba heltid ;)

Ha en mysig söndag i solen! 

Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Sån sötis!

Svar: Du ja!
Heavy Metal

2015-05-25 @ 14:54:38
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0