alright alright.

Hallo!

 

Nu var ytterligare en helg över och man sitter på jobbet igen. I fredags var jag med när min mormor lekte fotomodell. Ska bli väldigt spännande att se reklambilderna sen. Tog en sväng inom Lidl och köpte snacks innan jag satte mig på en buss hem. När jag kom hem så låg det ett paket innanför dörren. Det var det efterlängtade andra albumet från Thundermother som jag har längtat efter sen i våras! Fick ett fint litet brev från Clare också. Det kom till alla som hade förhandsbokat albumet. Passade även på att köpa ett tygmärke för någon vecka sen som också låg i paketet så nu är min jeansväst riktigt fin.

 

 

I övrigt så har helgen varit lugn. Har i stort sett bara legat i soffan och tittat på film. Lyckades cykla till Netto i lördags mellan de tunga regnskurarna. I går så åkte jag ut till Lomma och åt gott hos mina föräldrar. 

 

Ny vecka och nya utmaningar, nu kör vi.


Kommentarer
Postat av: Skogsraah ☾

Kul :)

Svar: Aa! :)
Heavy Metal

2015-09-09 @ 10:36:07
URL: http://skogsraah.se

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0