can't you see we're just a fake?

Hallo!

Wiho det är fredag idag! Denna veckan har gått ganska fort och har hunnit med ganska mycket. I måndags var jag ganska slutkörd och hade MotoGP att titta på, i tisdags så hann jag bara hem och lägga mig i soffan i två minuter innan jag åkte tillbaka till Lund igen för att träffa Elin. Hon har påbörjat sin utbyggnad från halfsleeve till fullsleeve och den är så cool. Blir så sugen på att börja på min halfsleeve på andra armen också. 
 
I onsdags så hann jag inte hem om; det var grillning hemma hos chefen för nya sektionen där jag nu ingår. Det var trevligt och ännu en sen kväll. Igår kom jag hem och däckade direkt på soffan efter att ha sprungit ett snabbt ärende på stan efter jobbet. Har suttit på tre halvdagars workshops på jobbet också. Men nu är det äntligen fredag och jag tänker ägna kvällen åt soffan, film och lite snacks! Men först är det jobb och sen ska jag fika med min mormor. Ändå skönt att jag slutar tidigare idag. 
 
 

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0