what you call faith, I call a sorry excuse.

Hallo!

Var riktigt sliten igår efter helgen. Är fortfarande ganska trött dock men det var en riktigt nice helg. Kom upp ganska sent i fredagskväll och hade bara en lugn hemmakväll hos min kusin Marie. Vi åt lite chips, drack te, snackade och hade tvn på i bakgrunden. Kanske ska nämna att Sanna och jag sov där.

 

I lördags så gick vi upp ganska tidigt, gjorde oss i ordning och åt lite frukost innan Sanna och jag åkte in till stan. Blev lite shopping i form av två tröjor, två ringar och ett nitbälte för min del. Mer för Sanna dock. Efter att vi ätit lite lunch så åkte vi ut till Münchenbryggeriet för att gå på tatueringsmässan Stockholm Ink Bash. Jag tror vi hypade ganska mycket innan för jag blev inte jätteimponerad. Vi tittade på lite tävlingar och gick runt bland tatuerarna. Tyckte att det var svårt att prata med någon för det var väldigt mycket folk där. Så det blev tyvärr ingen tatuering för mig, men det kanske var bra ändå.

 

I lördags kväll efter lite chill hemma hos kusinen och efter att hon tvingade på mig en av hennes svarta klänningar så gick vi till Melt vilket är en Burlesque bar/restaurang. Det var så trevligt. Hela inredningen och stämningen där och det var även ett coolt Burlesque-uppträdande fram mot senare delar av kvällen var så häftigt. Vi åt gott och drack bubbel. Sen gick vi vidare till baren Storstad och drack lite drinkar. Vi trillade hem vid fyra-tiden på morgonen.

 

Lite småbakis på söndag förmiddag så gick Marie och jag ut och promenerade. Woosh, vad jag fick träningsvärk efter det.  Men jag fick lite ensamtid med min kusin och det var välbehövligt och mysigt. På eftermiddagen så åt vi och käkade en sen brunch på Greasy Spoon. Yum vilka goda pannkakor jag åt. På kvällen så åkte vi den jobbiga biten hem. Fick lite sovit på tåget så det var skönt. Kom hem sent och gick i stort sett direkt och la mig. 

 

 
 
 
 
 

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0