gambling only pays when you're winning.

Hallo!
 
Det kliar i fingrarna på mig att åka iväg på en resa utomlands. Men som det ser ut just nu så är inte det möjligt. Får försöka hålla mig till sommaren/hösten. Men en weekend i London eller Rom hade inte varit helt fel. 
Camden town in London
Fontana di Trevi, Rom
Bilder från Tumblr. 
 
Dock så ska jag om lite drygt tre veckor sätta mig på tåget upp till Sälen för några dagars skidåkning och det ska bli kul! För att förtydliga så ska det bli kul att åka skidor, inte sitta på tåg och buss i 15 timmar heheh. 
 
Det var väl allt för idag så länge. Ofta tänker jag att jag ska sätta mig och blogga men när jag väl sitter och skriver ett inlägg så försvinner allt. Det är som att alla tankar försvinner. 
 
Trevlig torsdag till er!

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0