you need the luck to make a buck.

Hallo!
 
 
Pjuh, då var det fredag igen. Men ingen rast eller ro för det heheh. Efter jobbet idag så ska jag handla återstående mat, dra att varv till med dammsugaren och kanske även våttorka golven om jag inte gör det imorgon istället. Jag hoppas att hinna med en powernap innan jag ska möta upp min syster som kommer med tåget från Växjö. Det blev en väldigt sen kväll igår så hade varit skönt att få sova lite till även fast jag är oförskämt pigg för att bara sovit fyra timmar. 
 
*
 
Ikväll ska jag på en spelning på Babel med Ida och det ska bli väldigt trevligt. Men tror och hoppas att det inte blir allt för sen kväll. För imorgon är det mycket som ska fixas. Ska nämligen ha över tjejkompisar på försenad födelsedagsmiddag. Det är tur att syrran är nere och kan hjälpa mig att förbereda maten, hjälpa med mig dukning och lugna mina nerver. Vet inte hur jag ska få plats med 10 plats men med lite knep och knåp så ska det nog gå och får låna stolar från mina föräldrar. 
 
*
 
 
 
 
Nu spelas:
10cc - Wall Street Shuffle

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0