blow the smoke right off the tube.

Hallo!
 
 
Vad har hänt sen sist? Mycket men ändå ingenting. 
Igår var jag ute och tog en öl med min nya fina vän Ida. Det var supermysigt men det blev lite för mycket för mig. Kan bero på att jag går på en teatox och jag drack bara en hemmagjord smoothie till middag. Mådde sjukt dåligt på bussen på väg hem och det snurrade så när jag la mig i sängen. Men jag lyckades somna och nu sitter jag här på jobbet, mår inte så dåligt idag vilket är skönt. 
 
Imorgon så åker jag ut till mina föräldrar och på lördag så ska jag skjutsa dem til Kastrup för de ska till Italien och åka skidor. Är så avundsjuk heheh. Men jag ska passa hund, lägenhet och det bästa av allt jag får tillgång till bil! Jag tycker det är så kul att köra bil och önskar att jag hade en egen. Tyvärr så tillåter inte min ekonomi det just nu. 
 
 
 

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0