up ahead in the distant, I saw a shimmering light.

Hallo!
 
 
Det bara fortsätter!? Alan Rickman som för mig är Severus Snape i Harry Potter-filmerna men även chefen Harry som flörtar med sin sekreterare i filmen Love Actually och den blåa fjärlislarven i Tim Burtons underbara tolkning av Alice in Wonderland. Idag fick jag även reda på att ytterligare en legend har gått bort. En av grundarna till bandet Eagle, Glenn Frey. Inte för att jag personligen lyssnar så mycket på bandet men Hotel California har ju alla hört någon gång. Även låten The Heat is on som från hans solokarriär som är känd från Snuten i Hollywood-filmerna och även den låter som H.E.A.T har som intro-låt.
 
 
 
 
 
 
Helgen gick snabbt som vanligt men hann göra lite roliga grejer. I lördags så åkte jag med Sanna till Kockums fritid i Malmö och åkte lite skridskor, det blev mycket skratt men roligt var det. Sen mötte vi upp Carin och tog en kort fika innan jag åkte hem och bytte om och sen tog mig till Lund för att äta middag hemma hos Sandra. Vi åt och pratade om massa saker och det var både trevligt och välbehövligt. 
 
I söndags så följde jag med mina föräldrar upp till min mormor och vi var ute och åt brunch på ett sött litet café i Fredriksdal i Helsingborg. Kvällen avslutades med film hemma i sängen. 
 
Idag ska jag fixa lite hemma efter jobbet och sen ska jag träffa Dóra på fika och sen ska vi titta på Bandit Rock Awards ikväll. Galan ska livesändas på Tv6 Play. 
 

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0