so little time.

Hallo!
 
Det var verkligen väldigt länge sen man skrev något här. Det har hänt en hel del sen sist. Jag har nu varit på mitt jobb i drygt tre månader och det har gått ganska bra. Det har även anställts en ny tjej för någon vecka sedan. 
 
En glad nyhet är att Mr X (eller Björn som han egentligen heter) och jag har blivit ett par. Den dåliga nyheten är att han tyvärr har flyttat till Axvall utanför Skara i ett halvår för jobb. Det är jobbigt är vara ifrån honom men jag vet att vi kommer klara det. Har varit uppe och hälsat på honom två gånger och det var riktigt mysigt. Han har även varit nere två gånger. Det är snart min tur att åka upp igen.
Varnhem - Skara - Axvall
 
 
Vad mer har hänt. Min far har fyllt 60 och vi firade honom med lite fest. Björn fick träffa nästan hela min släkt men jag tyckte han skötte sig bra heheh. Min kompis Jemma har också fyllt år och vi firade henne lite. 
 
Min syster har tagit examen och jag är så stolt över henne. 3 år på universitetet men högsta betyg och stipendium på det! Sen har hon även fått jobb i Stockholm på en arkitektbyrå. Stolt storasyster!
 
 
Förra veckan var det Sweden Rock Festival. Det var höjdpunkten på året som vanligt. Hängde med härliga människor och lyssnade på bra musik. Detta året blev inte tält utan husbil som syrrans pojkvän fixat. Så de två och Björn och jag delade husbil. Så skönt att inte ligga och frysa på marken i ett tält. Tyvärr så lyckades jag få feber på fredagkvällen och missade halva Twisted Sister och hela Avantasia. Är besviken över att jag missade det då man inte kommer att få kunna se Twisted Sister igen men man kan ju inte hjälpa att man blir sjuk. Björn och syrran fick hjälpa mig från festivalområdet till husbilen då jag hade två filtar över mig men skakade ändå och var svag. Björn kände sig småsjuk i lördagskväll men mår nu bättre. Önskar dock att jag vore tillbaka på festivalen igen. Det är så härligt att vara där och checka ut från verkligheten ett tag. Jag klarade mig hyfsat resten av festivalen men har blivit förkyld nu. Var på jobbet igår men gick hem en timme tidigare. Idag är jag hemma från jobbet för att bli frisk. Känns lite bättre idag, är nog ganska bra att jag är hemma och bara tar det lugnt. Det är en stor helg i helgen. Björns syster ska gifta sig och jag ska möta hans släkt. Vill helst vara frisk till dess. Måste ju vara mitt bästa jag när man möter släkten för första gången. Har bara träffat hans mamma och styvpappa innan men det gick bra. 
 
Nu ska jag återgå till att kolla film/serier, vila och se till att bli frisk!

Kommentarer

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0