bow n' arrow

Hallo! 


Då var även torsdag över, så skönt! Man tar det timme för timme på jobbet. Men imorgon är det fredag och jag hoppas att timmarna på jobbet går snabbt och sen ska det bli skönt med lite långhelg. 

Jag skrev igår att jag köpte ett nytt läppstift. Jag har förälskat mig i Kat von D's sminkkollektion. Har redan foundation, puder, några ögonskuggspaletter, eyeliner och andra läppstift. Men om jag ska rekommendera något så är det everlasting liquid lipstick. Det är matt och det håller riktigt bra. Köpte en mer neutral färg denna gången, som är lättare att bära till vardags. Den heter Bow n' Arrow.  

Vad tycks? 


Även denna morgon var det en solig morgon. Hoppas det håller i sig men har hört att det ska bli lite sämre väder i helgen tyvärr. 

Något annat som jag kan rekommendera är Rituals. Deras hudvårdsprodukter är härliga. Unnade mig som sagt en ny scrub igår. Innan tyckte jag om deras kollektion som heter Happy Buddha men har nu fastnat för Hammam. Det luktar mer och ganska starkt men påminner mig om ett spa då den luktar bland annat eukalyptus. Så när jag kom hem så tränade jag en liten stund och sen hoppas jag in i duschen men min scrub och väldigt härliga shower foam (har ni inte testat en, så gör det! ). Sen har jag även druckit lite Pukka te (som jag fått av mina fina syster) och målat naglarna medan SM-finalen i hockey stått på i bakgrunden. 

Nu ska jag göra mig i ordning för att gå och lägga mig. 
Tagga fredag hörni! 


Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Superfin färg på läppstiftet ju!!

Svar: Tack så mycket! ^_^
Heavy Metal

2017-04-28 @ 09:11:22
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0