pepparkakor och kaninhår.

Hallo!


Nu ligger jag hemma i sängen och ska snart sova. Kom nyss hem från en mysigt kväll med pepparkaksbak, trevligt sällskap, kaninmys och julfilmer. 

Myskläder var obligatoriskt. Jag kom som sagt lite tidigare till Therése och vi drack varm choklad medan vi bakade pepparkakor som sedan även dekorerades. Therése har även vloggat idag så kika in på hennes blogg och titta/läs där om ni inte redan gör det. 

Bunnydrugz

Vet inte vad Therése gör här men hon var så himla söt! Min gissning är att hon kallar på någon av de söta kaninerna.


Nu är det dock dags att sova. Stor dag imorgon. 


Kommentarer
Postat av: Bunny Therése

Hahaha vad gör jag på golvet? 😂 Så himla många bra bilder du fick! Jag hann knappt fota alls. Så blir det när man är host 😂 Hoppas du hade det mysigt!

Svar: Hahah tror du skulle kalla på kaninerna eller något 😜 ja det blir ju så ibland men men, jag hade det mysigt!
😊
Annaaaanas

2017-12-03 @ 20:13:49
URL: http://bunnydrugz.blogg.se/

Vill du säga något, gör det här:

Vem är du?:
Vill du bli ihågkommen?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad vill du säga?:

Trackback
RSS 2.0